واحد مراقبت پنوماتیک چیست؟ | شرکت پویش صنعت
75832
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-75832,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-13.1.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 

واحد مراقبت پنوماتیک چیست؟

واحد مراقبت پنوماتیک

واحد مراقبت پنوماتیک چیست؟

واحد مراقبت پنوماتیک چیست؟

هوای فشرده قبل از آن که در ماشین آلات صنعتی استفاده شود به دلیل وجود ناخالصی هایی که در هوا موجود می باشد ، نیاز به تصفیه شدن در واحد مراقبت پنوماتیک دارد.

اجزای واحد مراقبت پنوماتیک عبارتند از فیلتر ، رگلاتور و روغن زن که در ادامه به توضیح هر کدام می پردازیم.

فیلتر

جهت جداسازی ذرات خارجی از هوای فشرده ، هوای فشرده را از فیلتر عبور می دهند و ناخالصی های موجود را جدا میکنند. نوع فیلتر در مقدار اندازه ذرات خارجی جدا شده موثر است.

رگلاتور

در سیستم های پنوماتیکی ، کمپرسورها هوای فشرده را با فشار مشخصی تامین میکنند. اما برای تجهیزات گاهی نیاز به قشار کمتری داریم. جهت تنظیم فشار هوای فشرده تولید شده در کمپرسورها ، از رگلاتور استفاده می کنند. در واقع هوای فشرده خروجی از کمپرسورها در رگلاتورها به میزان مورد نظر تنظیم می شوند.

روغن زن 

حرکت بین اجزای تجهیزات پنوماتیک می بایست دارای کم ترین اصطکاک باشد. جهت تحقق این امر هوای فشرده شده قبل از ورود به شیرها و سایر تجهیزات پنوماتیک حاوی مقداری روغن می شوند.

نکته ۱

پیچی که بر روی روغن زن وجود دارد و عمدتا از نوع دو سو می باشد ، برای تنظیم میزان دبی روغن می باشد که با باز کردن آن روغن بیشتری به هوای ورودی تزریق می شود.

نکته ۲ 

بهترین روغن برای به کار بردن در روغن زن ، روغن هیدرولیک شماره ۱۰ می باشد.

شرکت پویش تولید کننده این دستگاه پر کاربرد می باشد. این دستگاه از مواد اولیه بسیار خوب تولید می شود که شما میتوانید همین حالا با شماره تلفن ۰۹۱۷۳۷۲۰۱۲۲ تماس حاصل نمایید و هرگونه سوالی درمورد این دستگاه پرکاربرد دارید با همکاران ما در میان بگذارید و در سریع ترین زمان ممکن به شما پاسخ داده می شود.

شما میتوانید برای سفارش دستگاهای پرس خرما دو جک ، روغن زن خرما ، خط سرچین و پرس اتوماتیک خطی ، ماشین شیره پاش خرما و … با ما تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

با عرض پوزش، فرم دیدگاه در این زمان بسته شده است.

×

مکالمه را شروع کنید

سلام! شما میتوانید سوالات خود را از ما در واتساپ بپرسید.

×