دستگاه روغن زن خرما | شرکت پویش صنعت
75807
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-75807,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-13.1.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 

دستگاه روغن زن خرما

دستگاه روغن زن خرما

دستگاه روغن زن خرما

دستگاه روغن زن خرما

سری جدید دستگاه روغن زن خرما بمنظور آغشته نمودن خرما با روغن های مخصوص خوراکی می باشد. این دستگاه بیشتر جهت جذاب تر کردن خرما از لحاظ براق بودن و جلب نظر مشتریان مورد استفاده واقع می گردد. اکثر انواع خرما ی تولیدی دراقصی نقاط کشور قابل استفاده می باشد.کارکرد دستگاه روغن زن به صورت دوران محصول می باشد.مخزن اصلی دستگاه روغن زن خرما از جنس تمام استنلس استیل می باشد.

این محصول نقش مهمی در صادرات دارد. از این جهت که با براق تر نمودن خرما، محصول در بسته بندی ، زیباتر دیده شده و باعث جذب بیشتر مشتری می گردد.کلیه ی قطعات اصلی دستگاه از بهترین و باکیفیت ترین برندهای موجود بازار بوده و در برابر شسشوی مکرر مقاوم می باشد.سیستم تامین نیروی دستگاه از برق بوده و بسته به ظرفیت کاری دستگاه قابل طراحی می باشد.

در خطوط تولید ، این محصول برای براق کردن و خوش روئت تر شدن خرما استفاده می گردد. کارکرد مدل های مختلف این دستگاه مشابه هم است و برای جلا دادن به خرما، در این دستگاه ها از روغن های مختلف خوراکی استفاده می گردد.

مدل های گوناگون این دستگاه قادر است انواع خرمای خشک و نیمه خشک را روغن زنی کند. در مدل های جدید دستگاه پالش و روغن زنی خرما این امکان فراهم است که با کمترین میزان روغن در هر تن، عملیات جلا دادن را انجام داد. کارکرد این دستگاه به دو صورت است:

  1. اتوماتیک
  2. نیمه اتوماتیک

در نوع نیمه اتوماتیک که قیمت مناسب تری دارد، بخش ریختن خرما در مخرن روغن زن دستگاه توسط دست باید انجام شود.

برخی از مدل های این دستگاه دارای قابلیت صرفه جویی در مصرف روغن، تنظیم حجم ورودی دستگاه به صورت دلخواه و همچنین بسته بندی بهداشتی و تجاری خرما بلافاصله بعد از روغن کاری هستند. استفاده از این تجهیزات مدرن در خط تولید خرما، موجب بالا رفتن راندمان تولید و تسریع در عملیات سورتینگ، پولیش و بسته بندی می گردد و به این ترتیب می توان با صرف کمترین زمان ممکن بهترین محصول را وارد بازار نمود.

بدون دیدگاه

با عرض پوزش، فرم دیدگاه در این زمان بسته شده است.

×

مکالمه را شروع کنید

سلام! شما میتوانید سوالات خود را از ما در واتساپ بپرسید.

×